طرف قرارداد با بیمه بانک تجارت، کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی

مشاوره رایگان
88436361 - 021

ویزیت بیمار در منزل (هوم ویزیت)

اولاً باید انتظارات خود را معقول نمود و در ضمن بدانید که در جلسات پی گیری یا تنظیم مجدد این اشکالات اصلاح گردیده و شما بتدریج به هدف خود می رسید یعنی ایجاد ارتباط درست و معقول در تمامی شرایط.
شنیدن در محیط های پر سر و صدا افراد طبیعی نیز در محیط های پرسرو صدا برای شنیدن با اشکال روبرو هستند که به طبع این مشکل در افراد دچار افت شنوایی با شدت بیشتری دیده می شود. راه حل هایی برای حل این مسئله وجود دارد، مثلا:
کم کردن سر و صدای اضافی (مثل خاموش کردن تلویزیون)
صحبت نکردن از فواصل دور مثلاً اتاق مجاور
تمرین صحبت با دوستان در محیط های نسبتاً شلوغ مثل رستوران
تلاش برای تمرکز بیشتر و بهتر بر روی صداهایی که به دنبال شنیدن آن هستید.
در صورتی که به تایید پزشک متخصص گوش و حلق و بینی، درمانی اعم از دارو یا جراحی وجود نداشته باشد، تنها راه حل ممکن، جبران کم شنوایی با سمعک است.
بنابر قوانین ، تنها مرجع مجاز برای تجویز سمعک، فیتینگ و تنظیم آن متخصصان شنوایی شناسی هستند.
متخصص شنوایی بر اساس نوع و میزان دقیق کم شنوایی، سن، موقعیت اجتماعی، نیازهای فرد کم شنوا و البته بودجه ی وی، از بین سمعک های متنوع و متعدد، مدل های مناسب را به فرد معرفی می کند و قابلیت های مختلف آن ها را توضیح خواهد داد.
پس از قالب گیری و فیتینگ سمعک بر گوش فرد، سمعک بر اساس کم شنوایی وی تنظیم می شود.
به خاطر داشته باشید که سمعک های مدرن امروز قابلیت های تنظیمی بسیار بالایی دارند و یک ادیولوژیست خبره امکانات زیادی برای تنظیم سمعک به دلخواه شما در اختیار شما خواهد گذاشت.
در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که زمانی سمعک برای فرد کم‎شنوا حداکثر بهره را خواهد داشت که روند تجویز و تنظیم سمعک توسط متخصص شنوایی بادانش و باتجربه صورت گیرد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها لطفا با ما در تماس باشید

پشتیانی آنلاین