طرف قرارداد با بیمه بانک تجارت، کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی

مشاوره رایگان
88436361 - 021

سمعک فوناک PHONAK

ماموریت فوناک برای کمک به عموم مردم برای بهتر شنیدن است .
فوناک به عنوان یکی از پیشگامان تولید سمعک در دنیا از مدت ها پیش نیاز به ارتقای آگاهی عمومی درباره شنوایی را تشخیص داده و به همین منظور برنامه جهانی به دنیا گوش کن را ترتیب داده است.
این برنامه برای آموزش مردم در ارتباط با اهمیت شنوایی ،مفاهیم احساسی و اجتماعی در ارتباط با کم شنوایی و راه حل های موجود برای افراد کم شنواست.
همچنین فوناک از طریق همین برنامه های جهانی از سازمان های خیریه و پروژه هایی که تمرکز آن ها روی افراد کم شنواست حمایت می کند.این برنامه بر سه زمینه کلیدی تاکید دارد.
این ارتباط هماهنگ بین دو سمعک وضعیت طبیعی بین دو گوش واقعی انسان را بازسازی کرده و تاثیرات مخرب ناشی از عملکرد های متفاوت دو سمعک روی شنوایی فرد را کاهش می دهد و شنوایی چند بعدی دقیق تری را برای کار بر سمعک فراهم می کند.
1-حمایت:حمایت از کم شنوایان و افراد نزدیک به کم شنوایی
2-جلوگیری از کم شنوایی
3-راه حل های موجود در کم شنوایی
فوناک به نیاز کسانی که به دانش توجه و ایده های ما متکی اند و حساسیم و با غلبه بر محدودیت های تکنولوژی اختراعاتی را توسعه داده ایم تا مردم را در شنیدن فهمیدن وتجربه بیش تری از یک زندگی پربارتر یاری رسانیم.

سمعک های فوناک بر اساس سه قابلیت کلیدی ساخته شده است:

الف-عملکرده فوق العاده :قادر است با سرعت بی نظیری محیط پیرامون را ارزیابی کند و بی نهایت برنامه برای موقعیت شنیداری ایجاد کند.بدون آن که فرد متوجه این تغییر برنامه شود درست همانند گوش طبیعی.
ب)کنترل:با استفاده از تکنولوژی جدید در سمعک کاربر قادر است هر دو سمعک خود را کنترل و تنظیمات میکروفون و ولوم آن ها را به طور همزمان تغییر دهد.همچین فرد قادر است جهت دریافت صدا را به دلخواه تعیین نماید.
ج)قابلیت اتصال بی سیم: این تکنولوژی جدید در سمعک باعث اتصال بی سیم دو سمعک به یکدیگر ،اتصال استریو سمعک ها به موبایل از از طریق بلوتوث و اتصال استریو و بی سیم هر دو سمعک به لپ تاب و دستگاه های پخش ام پی تری ،تلویزیون و غیره می شود.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها لطفا با ما در تماس باشید

پشتیانی آنلاین