طرف قرارداد با بیمه بانک تجارت، کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی

مشاوره رایگان
88436361 - 021

سمعک یونیترون Unitron

کمپانی یونیترون فروش بالای محصولاتش را مدیون کیفیت بالای و تلاش مداوم در بالا بردن سطح کیفی سمعک هاست و این مهم بدلیل همکاری با بزرگترین مراکز تحقیقاتی و برترین متخصصین شنوایی سنجی صورت گرفته است.
طبق گفته این کمپانی همواره دو دلیل اصلی برای رسیدن به هدفشان وجود دارد که اول همکاری و استفاده از متخصصین زبده این حوزه و دوم نوآوری و خلاقیت در توسعه محصولاتشان است.
این کمپانی با قدمت نیم قرنی خود و با جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود کمک شایان ذکری به عرصه ناشنوایی و کم شنوایی عرضه داشته است.
این کمپانی درسال 1964 در ایالت اونتاریا کانادا شروع به فعالیت کرد و دقیقا این ایالت به دلیل ارائه برترین تکنولوژی های خود شهرات جهانی یافته ست.
کمپانی یونیترون در بیش از 19 کشور جهان دارای نمایندگی انحصاری و در 46 کشور مانند ایران دارای نمایندگان غیر انحصاری است.
این کمپانی در کنار شرکت فوناک از زیر مجموعه های برند سونووا به حساب می یایند که موفقیت چشمگیری در عرصه تولید سمعک داشته است.

ویژگی های خاص و قابل توجه در سمعک یونیترون

تمرکز بر گفتگوها :
تقریبا هر کس در طول روز دو سوم زمان خود را صرف گفتگو با دیگران می کند بنابراین سمعک یونیترون تمرکز خود را بر افزایش کیفیت گفتار در مکالمات گذاشته است .
یونیترون امروزه می گوید عملکرد سمعک های خود را حدود پنجاه درصد نسبت به هرزمان دیگری بهبود داده است .
همچنین یونیترون اعلام کرده است سرعت پردازشی سمعک هایش حدود 36 درصد نسبت به قبل افزایش داشته است.
سمعک های یونیترون بدلیل موجود بودن در مدل های مختلف پشت گوشی ، رسیور داخل کانال ، داخل گوشی و … پاسخگوی همه ی انواع کم شنوایی و تمام سلایق است
سمعک های تمام اتوماتیک :
سمعک های یونیترون با استفاده از ترکیبی متناسب از هفت نوع صدا ، تنظیمات و تغییرات شنوایی کاملا اتوماتیک در هر محیطی را ارائه می دهد.
سمعک های قابل شارژ یونیترون دارای سمعک های قابل شارژی است که دردسر تعویض باتری را از کاربر گرفته است. یونیترون همچنین ادعا می کند که کوچکترین سمعک شارژی را داراست.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها لطفا با ما در تماس باشید

پشتیانی آنلاین