طرف قرارداد با بیمه بانک تجارت، کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی

مشاوره رایگان
88436361 - 021

سمعک ریسوند Samak Resound

تکنولوژی 4/2گیگاهرتزدر سمعک های ریسوند این امکان را به وجود آورده است تا بدون نیاز به وسایل واسطه ارتباط وایرلس با کیفیت برقرار نمایند.
این سمعک با به کارگیری فرکانس 4/2گیگاهرتز نقطه عطفی در تکنولوژی سمعک ایجاد نموده است.
این سیستم از سال 2010در سمعک های ریسوند مورد استفاده قرار گرفته است و همچنان ارتقای آن ادامه دارد.
ریسوند نخستین تولید کننده سمعک بوده است که تکنولوزی وایرلس را در سمعک ها ایجاد کرد. که با این تکنولوژی فیتینگ سمعک را برای متخصصین سمعک آسان نمودند و نیاز به ابزارهای قدیمی سمعک را برطرف نمودند.
همچنین این تکنولوژی سمعک امکان برقرای ارتباط سمعک با تلفن همراه را در گوشی های اندرویدی و ios هوشمند امروزی بدون وسایل ارتباطی میانجی ممکن نموده است.

سه نسل از برترین تکنولوژی های سمعک ریسوند تا امروز معرفی گردیده اند.

نسل اول سمعک های ریسوند:
سیستم های وایرلس ریسوند امکان برقراری ارتباط بدون سیم برای سمعک های ریسوند را فراهم نمود.و با این سمعک ها نسل اول لوازم جانبی سمعک های ریسوند هم پا به عرصه بازار نهادند.


نسل دوم سمعک های ریسوند:
درسمعک های نسل دوم وایرلس 4/2 گیگا هرتز ریسوند اصول طراحی آنتن به طور کامل مورد ارزیابی قرار گرفت و در نتیجه سرعت و کارایی ارتباط بی سیم در حدود 97 برابر افزایش یافت.و برقراری ارتباط بین دوسمعک به طور همزمان ((Ear to Ear Communication)
عملی شد،به این ترتیب دو سمعک می توانند در آن واحد به صورت یه مجموعه هماهنگ با هم و در ارتباط با گوشی عمل نمایند.


نسل سوم سمعک های ریسوند:
به منظور گسترش ارتباط با مشتریان با دنیای وسیع امکانات و سرویس ها در دنیای سمعک و شنوایی نسل سوم این سمعک ها به بازار معرفی گردید .
انتقال بدون واسطه و سیم صدا در مکالمات تلفنی و صدای موسیقی در تلفن همراهتان بر روی سمعکتان در این نسل انجام گرفته است و شما می توانید از سمعک به مانند یک هندز فری و یا هدفون استفاده نمایید.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها لطفا با ما در تماس باشید

پشتیانی آنلاین