طرف قرارداد با بیمه بانک تجارت، کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی

مشاوره رایگان
88436361 - 021

سمعک اتیکن Oticon

به باور کمپانی اتیکن طراحی و ساخت بهترین سمعک به چیزی فراتر از تکنولوژی و اودیولوژی نیاز دارد.
بر همین اساس نیاز ها و خواسته های تک تک افراد کم شنوا اولین شاخص در طراحی محصولات جدید اتیکن می باشد.
کمپانی سمعک اتیکن پیشرو در میان سازندگان سمعک در دنیا تکنولوژی رایز با قابلیت پردازش صوتی با سرعت فوق بالا (100بار بیش تر از سرعت تکنولوژی های بی سیم در سمعک های دیجیتالی مرسوم)را در نسل جدید سمعک های خود عرضه کرده است.
این تکنولوژی منحصر به فردبا قابلیت پردازش صوتی چند هسته ای تغییرات مختلف صوتی در محیط های متنوع شنیداری را با بالا ترین سرعت امکان پذیر می کند.
خصوصا صدایی طبیعی و با کیفیت را برای کاربر سمعک فراهم می کند.
علاوه بر این این امکان را فراهم می کند تا سمعک های پیشرفته جدید به صورت بی سیم و با وسایل دارای قابلیت بلوتوث مانند موبایل و وسایل صوتی و تصویری با حداکثر سرعت و بدون هر گونه نویز و اختلالی بین منبع صوت وسمعک ارتباط برقرار کنند.
همچنین این تکنولوژی در سمعک های فوق پیشرفته با استفاده و کاربرد در دو سمعک این امکان را ایجاد می کند تا در یک زمان با بالاترین سرعت هر دو سمعک با هم در ارتباط باشند و شنوایی کاملا طبیعی و یکنواخت را برای کاربر سمعک ها ایجاد می نماید.
این ارتباط هماهنگ بین دو سمعک وضعیت طبیعی بین دو گوش واقعی انسان را بازسازی کرده و تاثیرات مخرب ناشی از عملکرد های متفاوت دو سمعک روی شنوایی فرد را کاهش می دهد و شنوایی چند بعدی دقیق تری را برای کار بر سمعک فراهم می کند.
اولین نسل سمعک های قابل برنامه ریزی دیجیتال فول هوشمند در کمپانی اتیکن تولید شده است.
این نسل از سمعک ها برای کم شنوایی های متوسط تا شدید طراحی شده است.این سمعک ها به مدار کاهش نویز پیشرفته چند بانده مجهز می باشد.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها لطفا با ما در تماس باشید

پشتیانی آنلاین